יורם לוינשטיין: ילדי הלב" חוזרת להציג בישראל

אחרי ההצלחה בחו"ל – ההצגה "ילדי הלב" חוזרת להציג בישראל

ההפקה "ילדי הלב" בהשתתפות נוער דתי מתיכון ראשית, תיכון לנערים בלבד, הממוקם בשכונת התקווה היא אחת מגולות הכותרת של הפעילות הקהילתית של סטודיו יורם לוינשטיין. מה שהתחיל כהצגה "קטנה" הפכה ללהיט שמייצג את ישראל בפסטיבלים רבים בחו"ל.

בימוי כתיבה ועריכה מוסיקלית: יאיר מוסל
תאורה: ליעד מלון
כוריאוגרף: עמית זמיר
בהשתתפות נוער דתי בסיכון מתיכון "ראשית"

זוהי הצצה נדירה לעולמו של נוער מיוחד זה בהפקה שכתב וביים יאיר מוסל, בוגר הסטודיו, מחזור 2008, בוגר ישיבת עתניאל בראשות הרב ראם הכהן והרב בני קלמנזון ובוגר הישיבה התיכונית חיספין ברמת הגולן, בראשותו של הרב משה אגוזי.

ילדי הלב. סטודיו יורם לוינשטיין. צילום רדי רובינשטיין
ילדי הלב. סטודיו יורם לוינשטיין. צילום רדי רובינשטיין

בחודש נובמבר 2009 הקבוצה השתתפה בפסטיבל "סתיו תיאטרוני" וזכתה בציון לשבח. בחודש מרץ 2010 הקבוצה השתתפה בפסטיבל התיאטרון בבת ים וזכתה במקום השני.

בתחילת חודש אוגוסט 2010 השתתפה הקבוצה בפסטיבל הבינ"ל לאומנויות באברדין סקוטלנד. הלהקה הוזמנה על ידי הפסטיבל לשבוע ימים והופיעה באוגוסט באולם ה Lemon Tree באברדין.

ההופעות נחלו הצלחה גדולה והלהקה קיבלה מחיאות כפיים סוערות מהקהל בסקוטלנד. בעקבות ההצלחה הוזמנה הקבוצה לייצג את מדינת ישראל בפסטיבל תיאטרון בינ"ל לנוער בגרמניה בחודש שעבר, זכתה גם שם לתשבחות רבות ואף הוזמנה למקומות נוספים בעולם.

בעקבות הצלחת ההצגה מתעתד תיכון ראשית להקים בשיתוף הסטודיו מגמת תיאטרון. זו הפעם הראשונה שמוסד לימודים דתי לבנים בלבד מקים מגמת תיאטרון.

על ההצגה
האנושות במסע להרס עצמי. האדם הורס את העולם עליו הופקד והארץ כולה מלאה חמס. אוראקל מסתורי שלא יכול לסבול יותר את המצב מעלים את האנושות כולה מעל פני האדמה. כמעט כל האנושות. קבוצה של 4 נערים שעסוקים בהקנטות הדדיות יומם וליל, נשארת לבדה להציל את המצב. ארבעת הנערים המבוהלים מקבלים כתב חדה מאת האוראקל ובו משימה, למצוא את ליבו השבור של העולם ולתקן אותו. מרגע זה יוצאים החברים זוגות זוגות למסע קסמים מופלא ברחבי העולם ומעבר לו רק בכדי לגלות את התשובה במקום האחרון בו ציפו לה. חמשת השחקנים מחליפים דמויות וזהויות כשהם נעזרים אך ורק בגופם ובדמיונו של הקהל. פנטזיה קסומה שלוקחת את הצופה דרך דמיונו שלו לקצה העולם וחזרה.

ההצגה "ילדי הלב" תעלה באולם המופעים של הסטודיו למשחק של יורם לוינשטיין (חנוך 19, ת"א) בתאריכים 16-18/11 בשעה 20:30. מחיר כרטיס: 25 ₪ כל ההכנסות קודש לפעילות הקהילתית של הסטודיו.

להזמנת כרטיסים: 03-6886514 שלוחה 104

ילדי הלב. סטודיו יורם לוינשטיין. צילום רדי רובינשטיין